Politica de Confidenţialitate al O.C.N. "Ecofinance Technologies" S.R.L.

Versiune actualizată Februarie 2024.

În conformitate cu cerințele Legii nr. 133 din 8 iulie 2011 cu privire la protecția datelor cu caracter personal și a altor acte normative în vigoare în Republica Moldova, Regulamentelor și Directivelor Europene de domeniu (denumit în continuare "Regulamente"), OCN ECOFINANCE TECHNOLOGIES SRL (denumită în continuare "CreditPrime"), persoană juridică înregistrată în Republica Moldova, Chișinău, cu sediul social pe str. Pușkin 26B, Chișinău, MD-2012, E-mail: [email protected], are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai în scopurile specificate, datele cu caracter personal pe care ni le furnizați despre dumneavoastră.

Ce date cu caracter personal prelucrăm?

În vederea desfășurării activității de creditare, CreditPrime va prelucra și stoca datele dumneavoastră cu caracter personal, inclusiv numele, prenumele, prenumele, numele anterior, fotografiile dumneavoastră și fotografia documentului de identitate, înregistrările video și înregistrările video ale documentului de identitate, adresa de domiciliu și reședință, data, locul și țara nașterii, codul numeric personal, cetățenia, profesia, locul de muncă, situația familială, economică și financiară , alte date de contact (adrese, numere de telefon, adrese de e-mail și număr de telefon mobil), date privind angajamentele financiare și sursele de venit, date necesare pentru stabilirea credibilității dumneavoastră, posibilitatea de plată a creditelor,a capacității de plată, a comportamentului de plată, a proprietăților pe care le dețineți, precum și situația litigiilor în care sunteți implicat, informații privind îndeplinirea sau neîndeplinirea angajamentelor față de CreditPrime, informații privind inadvertențele constatate în documentele/declarațiile prezentate la CreditPrime pe baza formularelor, declarațiilor și documentelor de orice fel depuse, întocmite sau completate de către utilizatori/client, dar și din surse externe, fie publice, fie de la persoane de contact comunicate (angajator, soț/soție, persoană de contact, etc. ) informații privind inexactitățile constatate în documentele/declarațiile prezentate la CreditPrime, obținute pe baza formularelor, declarațiilor și documentelor de orice fel prezentate, redactate sau completate de utilizatori/client, dar și din surse externe, fie publice, fie din comunicate comunicate de presă (angajator, soț/soție, persoană de contact etc. ), informații privind inexactitățile constatate în documentele/declarațiile depuse la CreditPrime, obținute pe baza formularelor, declarațiilor și documentelor de orice fel depuse, redactate sau completate de utilizatori/clienți, dar și din surse externe, fie publice, fie din comunicate de presă ale contactelor (angajator, soț/soție, persoană de contact etc.).

CreditPrime poate utiliza pe parcursul și în scopurile stabilite în această politică de confidențialitate , datele dumneavoastră personale furnizate în rețelele de socializare (Facebook, Google+, etc.), cum ar fi numele, adresa de e-mail, sexul, data nașterii, orașul, poza de profil, ID-ul, lista de prieteni. Aceste date vor fi utilizate cu maximă prudență și respect, în mod rezonabil și în conformitate cu prevederile legale în vigoare și prevăzute în acest document.

Site-ul www.creditprime.md stochează în mod automat informații de tip cookie.

CreditPrime poate colecta și utiliza datele istorice pentru a îmbunătăți serviciile noastre și pentru a asigura o experiență de împrumut fără probleme. Datele istorice se referă la informațiile colectate din interacțiunile anterioare cu clienții noștri, inclusiv activitățile de împrumut și de rambursare ale acestora. Aceste date sunt utilizate în mod responsabil și în siguranță pentru a analiza tiparele, tendințele și comportamentul clienților. Prin valorificarea datelor istorice, putem lua decizii în cunoștință de cauză și putem îmbunătăți procesele noastre generale de creditare.

Datele dvs. personale necesare pentru a demonstra conformitatea AML pot fi solicitate și transmise partenerului CreditPrime, care operează platforma de creditare P2P. Solicitările partenerului sunt făcute în unicul scop, care este respectarea legislației relevante privind combaterea spălării banilor. Datele necesare pentru demonstrarea conformității AML includ următoarele categorii de date cu caracter personal: Date de identificare, Date financiare, Date privind educația, Date privind locul de muncă, Date privind familia, Statutul juridic, Date tehnice, Identificatori unici. Temeiul juridic al partenerului pentru o astfel de prelucrare este obligația legală în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (c) din GDPR. Partenerul acționează în calitate de controlor independent și va stoca datele dvs. personale nu mai mult de 5 ani, cu excepția cazului în care alte obiective de prelucrare stabilesc o altă perioadă de păstrare. Informații suplimentare legate de fluxul de date și condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal descrise în acest paragraf sunt disponibile aici.

Din partea CreditPrime, tranziția datelor dvs. cu caracter personal necesare pentru demonstrarea conformității AML către partener pentru stabilirea colaborării cu partenerul în scopul atragerii de investiții pentru CreditPrime. Temeiul juridic pentru o astfel de prelucrare este interesul legitim al operatorului în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (f). Pentru a asigura securitatea prelucrării, am implementat măsuri precum: criptarea, pseudonimizarea, gestionarea accesului, formarea personalului, backup-uri, utilizarea de software licențiat și hardware original, securitatea fizică și utilizarea de canale securizate pentru tranziția datelor cu caracter personal. Alte detalii legate de tranziția datelor cu caracter personal către partener sunt descrise aici.

Cum colectăm datele dumneavoastră personale?

Colectăm datele dvs. personale în oricare dintre modalitățile prin care ne informați, fie prin completarea unui formular, fie prin vizitarea site-ului nostru și crearea unui profil dedicat sau a platformelor noastre media, trimiterea de documente și informații, trimiterea de reclamații, sugestii sau comentarii, inclusiv pe platformele noastre media sau la telefon. De asemenea, colectăm datele dvs. personale și prin intermediul unor terțe părți (ex. Biroul de Credit, contacte, angajatori, angajați, portaluri juridice, instrumentul de verificare a identității Onfido sau alte surse publice de informații etc.), dar și direct de pe platformele media, prin intermediul profilurilor publice pe care -ai deschis. Prin acceptarea expresă a prezentei Politici de Confidențialitate, vă exprimați consimțământul pentru ca CreditPrime să colecteze și să prelucreze datele dumneavoastră prin toate canalele de mai sus.

Folosim instrumente de salvare automată, ceea ce înseamnă o soluție online în care CreditPrime reface datele pe care le-ați introdus atunci când completați formulare online pe site-ul nostru. CreditPrime salvează datele pentru o perioadă scurtă de timp, pentru ca dumneavoastră să puteți recupera datele nesalvate/neînscrise. Acest lucru se poate întâmpla atunci când, de exemplu:

  • Ați închis din greșeală site-ul web în timpul completării formularului;
  • Ați decis să vă întoarceți o pagină și apoi să reveniți;
  • pentru a investiga posibile erori de sistem (erori de cod, funcționalitate mixtă etc.) și pentru a îmbunătăți utilizabilitatea site-ului nostru web;
  • există un risc ridicat de fraudă și trebuie să o prevenim prin analizarea comportamentului pe Platformă.

Instrumentele de salvare automată încep să funcționeze numai atunci când prima etapă a cererii de împrumut este finalizată și deveniți utilizator înregistrat al site-ului web, în caz contrar, instrumentul de salvare automată este dezactivat pentru utilizatorii neînregistrați.

Atunci când sunteți conectat la contul dvs. personal de pe www.creditprime.md, instrumentul de salvare automată va salva toate datele pe care le-ați introdus în orice câmp de pe site și va apărea ca un pop-up în viitor, pentru a vă economisi timpul în timpul completării repetate a oricăror formulare/câmpuri de pe site.

Datorită naturii la distanță a desfășurării activității noastre, utilizăm în mod activ apelurile vocale pentru a vă oferi servicii de calitate, pentru a asigura securitatea serviciilor noastre și pentru a oferi asistență imediată clienților noștri:

Apelurile vocale pot fi înregistrate în următoarele scopuri:

  • procesul de subscriere: identificarea suplimentară obligatorie a persoanei dumneavoastră (solicitant), care face parte din procesul de semnare a contractelor online și prevenirea fraudelor sau a furturilor de identitate;
  • formarea personalului și asigurarea calității (interesul nostru legitim);
  • protecția și exercitarea drepturilor legale ale noastre și/sau ale unor terțe părți, inclusiv colectarea creanțelor, prevenirea/ detectarea acțiunilor ilegale și soluționarea litigiilor (interes legitim).

Principalele criterii pentru determinarea perioadei de păstrare a înregistrărilor apelurilor se bazează pe obligațiile contractuale care expiră cel puțin la data la care părțile unui contract de împrumut online și-au îndeplinit în totalitate obligațiile care le revin în temeiul contractului respectiv și, de asemenea, obligațiile legale pe care le avem în conformitate cu legile în vigoare privind datele dumneavoastră personale (de exemplu, contabilitate, spălare de bani etc.). În orice caz, perioada maximă de păstrare nu va depăși 10 ani.

În cazul în care nu ați furnizat datele necesare sau dacă am detectat o fraudă/furt de identitate în cadrul procesului de subscriere, trebuie să vă refuzăm cererea.

În oricare dintre modalitățile de colectare a datelor dvs. personale, CreditPrime se va asigura că acestea vor fi procesate și utilizate cu strictețe și asigurând respectarea, inclusiv la nivelul companiei prin politici și proceduri interne, a următoarelor principii:

  • datele sunt prelucrate în mod legal, echitabil și transparent pentru persoana vizată;
  • datele sunt colectate în scopuri specifice, explicite și legitime și nu sunt prelucrate ulterior într-un mod incompatibil cu aceste scopuri;
  • datele sunt adecvate, relevante și limitate la ceea ce este necesar în raport cu scopurile pentru care sunt prelucrate;
  • datele sunt exacte și, dacă este necesar, urmează să fie actualizate;
  • datele sunt păstrate într-o formă care permite identificarea persoanelor vizate pentru o perioadă care nu depășește perioada necesară pentru îndeplinirea scopurilor pentru care sunt prelucrate;
  • datele sunt prelucrate într-un mod care asigură o securitate adecvată a datelor cu caracter personal.

Obiective de prelucrare.

  • CreditPrime respectă și se conformează cerințelor GDPR (Regulamentul general privind protecția datelor), Legii nr. 133/2011 și altor legi naționale și internaționale (denumite împreună în continuare "LEGI)".
  • Nu vom prelucra datele Dumneavoastră fără a avea un temei legal și scopuri specificate, explicite și legitime.
  • Toate informațiile vă sunt furnizate într-o formă concisă, transparentă, inteligibilă și ușor accesibilă, folosind un limbaj simplu și clar.
  • Suntem corecți și maxim transparenți cu Dumneavoastră în ceea ce privește prelucrarea și protecția datelor Dumneavoastră.
  • În mod implicit, prelucrăm numai date cu caracter personal, care:
  1. Sunt necesare pentru atingerea scopului actual;
  2. Sunt exacte și, dacă este necesar, actualizate.
  • La atingerea unui scop, fie ștergem datele Dumneavoastră personale, fie le anonimizăm, astfel încât este imposibil să vă identificăm.
  • Atunci când datele sunt prelucrate în scopuri de cercetare științifică sau istorică sau în scopuri statistice, aplicăm anonimizarea sau garanții suplimentare care împiedică orice impact nejustificat asupra persoanei Dumneavoastră (separare funcțională).
  • Efectuăm și îmbunătățim constant măsurile organizatorice și tehnice care asigură protecția datelor Dumneavoastră împotriva oricărei distrugeri accidentale sau ilegale, pierderi, modificări, divulgări neautorizate sau accesări neautorizate a datelor.
  • Efectuăm în mod regulat cursuri de formare a personalului cu privire la aspectele legate de protecția datelor.
  • Ne bucurăm de implicarea Dumneavoastră activă în actualizarea datelor Dumneavoastră , precum și de asistență în actualizarea acestei politici de confidențialitate și a sistemului nostru de protecție a datelor.
  • Efectuăm toate măsurile necesare, astfel încât garanțiile relevante să fie incluse în acordurile cu alți operatori și procesatori de date, precum și responsabilitățile sunt clar partajate, sub rezerva cerințelor LEGII.
  • Tehnologiile informației și comunicațiilor (TIC) în conformitate cu LEGEA sunt utilizate pentru prelucrarea datelor dumneavoastră. Asigurăm integritatea, confidențialitatea, disponibilitatea și reziliența TIC în conformitate cu nivelul de risc relevant.
  • Angajații noștri sunt trași la răspundere pentru orice încălcare a acestei politici de confidențialitate.
  • Vă rugăm să rețineți că aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal, în orice moment, pe baza drepturilor acordate de Regulament și menționate în mod expres mai jos în secțiunea Drepturile utilizatorului/clientului . Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că solicitarea dvs. trebuie să se bazeze pe un interes legitim demonstrat pentru a justifica cererea dvs. În cazul în care, în urma analizei cererii dumneavoastră, CreditPrime consideră că interesul său legitim în prelucrarea datelor cu caracter personal, în funcție de scopul prelucrării, este încălcat în mod nerezonabil și disproporționat,cu încălcarea obligației de confidențialitate a altora, îngreunând executarea contractului de credit pe care l-am încheiat cu dumneavoastră, sau solicitările fiind în mod clar nerezonabile sau repetitive sau necesitând eforturi disproporționate, CreditPrime poate refuza cererea dumneavoastră.
  • De asemenea, prelucrăm informații despre datele dvs. de contact pentru a ne proteja în cazul unor acțiuni în justiție (interes legitim), de exemplu, în cazul depășirii termenelor de plată, pentru a facilita acțiunile de colectare a creanțelor datorate . Cei mai mulți dintre clienții noștri depășesc termenul de plată a ratelor (data scadentă). Prin urmare, una dintre cele mai eficiente modalități de colectare a creanțelor este apelul telefonic, care este, de asemenea, de natură să protejeze clienții de posibile cazuri în care neplata pe termen lung poate duce la penalități și acumulări mari de dobânzi. Prin urmare, pe baza interesului nostru legitim, vă solicităm să ne furnizați numărul dvs. de telefon din rețeaua fixă sau numerele de telefon ale unor terțe părți.
  • De asemenea, este posibil să folosim datele dvs. cu caracter personal pentru a menține copii de rezervă/continuitatea activității de bază și a sistemelor de arhivă, precum și pentru a restabili datele, dacă este necesar, pe baza interesului nostru legitim. În acest scop, datele dvs. vor fi stocate nu mai mult timp decât cel în care sistemul de backup sau arhivat este restaurat într-un sistem activ, sau vor fi procesate în continuare pentru desfășurarea activității de bază (în scopuri comerciale), sau vor fi partajate cu terțe părți.

Terți - Destinatarii datelor cu caracter personal.

Atunci când transferăm date, ne angajăm să ne asigurăm că destinatarul datelor respectă aceleași măsuri de securitate pentru stocarea și prelucrarea datelor cu caracter personal, pe care le respectăm și noi. Astfel, prin acceptarea prezentei Politici de Confidențialitate , Utilizatorul/Clientul consimte în mod expres și neechivoc la prelucrarea datelor sale personale de către CreditPrime, în scopurile menționate mai jos, precum și la transferul acestora către terți, cum ar fi Biroul Istoriilor de Credit (BIC), alte astfel de sisteme de contabilitate care centralizează informații privind istoricul de credit sau care au un rol de supraveghere și control, procesatori de plăți (doar dacă utilizați un card bancar pentru a încasa sau rambursa creditul), precum și oricare dintre companiile din același grup cu CreditPrime, din România, din Uniunea Europeană sau din afara acesteia (cum ar fi IFN ECOFINANCE SA filiala București, cu sediul în Romania), în conformitate cu cerințele legale pentru transferul de date cu caracter personal în afara Uniunii Europene , acolo unde este cazul.

Destinatarii datelor cu caracter personal sunt, de asemenea, contractanții/colaboratorii acestor entități menționate mai sus (de exemplu, avocați, consultanți, contabili, auditori, parteneri contractuali, furnizori de servicii și bunuri, agenții de recuperare a creanțelor/colectare a creanțelor, societăți de asigurare și reasigurare, angajatori), pentru furnizarea de servicii externalizate de către aceștia din urmă sau către entități care centralizează informații privind istoricul de credit sau care au un rol de supraveghere și control pentru oricare dintre entitățile menționate.

Destinatarii sunt alte companii care colaborează între ele în cadrul sistemului Biroului Istoriilor de Credit, baze de date pe care CreditPrime le utilizează, conform legii sau convențiilor dintre aceste companii, a căror utilizare vă va fi informată în prealabil.

CreditPrime își rezervă, de asemenea, dreptul de a transfera datele dumneavoastră personale către terțe părți - agenții de credite - cu care CreditPrime are o relație contractuală în scopul executării unui gaj asupra creditelor sale. Această prelucrare se bazează pe interesul nostru legitim de a desfășura operațiuni comerciale corespunzătoare, de a asigura continuitatea activității și de a vă oferi serviciile prevăzute în contractul de împrumut.

Destinatarii pot fi, de asemenea, (i) alte companii care oferă servicii complementare produselor și serviciilor CreditPrime, alți angajați ai CreditPrime și ai entităților din Grup și (ii) alte companii din Grup cu privire la care v-ați exprimat acordul sau ați trimis o cerere CreditPrime.

Terți - proxy-uri.

CreditPrime, în vederea îndeplinirii obligațiilor și angajamentelor ce decurg din contractele încheiate cu clienții săi, precum și pentru a asigura o prelucrare eficientă și profesionistă a datelor cu caracter personal, utilizează terțe părți, proxy-uri, cu care a încheiat un contract corespunzător. Acești împuterniciți sunt obligați să respecte cerințele CreditPrime privind securitatea prelucrării și să ia măsurile tehnice și organizatorice necesare pentru a asigura protecția datelor cu caracter personal.

În cazul în care datele dvs. personale sunt transferate din UE / SEE către destinatari de date din țări terțe care nu asigură un nivel adecvat de protecție a datelor, stabilit de Comisia Europeană, transferul se va face pe baza clauzelor contractuale standard aprobate. de Comisia Europeană sau pe baza altor garanții privind protecția datelor în conformitate cu Legile privind confidențialitatea. Pentru mai multe detalii, consultați Comisia Europeană: Normele de conformitate pentru protecția datelor cu caracter personal în țările din afara UE (https://commission.europa.eu/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/rules-international-data-transfers_en).

Datele dumneavoastră pot fi transferate în India către procesatorul de date care asigură intervenția umană de validare a identității dumneavoastră, respectiv subcontractantul Onfido GmBH : filiala WNS Global Services, entitate indiană. Onfido a încheiat cu WNS Global Services clauzele contractuale standard adoptate de Comisia Europeană.

Marketing

În scopul desfășurării de activități de publicitate, marketing și reclamă, CreditPrime poate prelucra și stoca, pe toată durata stocării datelor în conformitate cu prezenta Politică de Confidențialitate , date cu caracter personal, obținute pe baza formularelor, declarațiilor și documentelor de orice fel transmise, redactate sau completate, necesare pentru a vă contacta în vederea promovării propriilor servicii, evenimente și produse.

În acest context, persoanele vizate au dreptul de a-și retrage consimțământul sau de a primi informații de marketing, fără nicio justificare, în mod gratuit, în scris, prin e-mail la adresa [email protected] sau prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, ca datele lor personale să nu fie prelucrate de către CreditPrime în scop de reclamă, marketing și publicitate și/sau activități financiare sau să nu fie dezvăluite unor terțe părți în acest scop.

Existența unui proces decizional automatizat, inclusiv crearea de profiluri.

Pentru a vă oferi un acces rapid la decizia CreditPrime privind modul de tratare a cererii dvs. de credit, aceasta utilizează un sistem decizional bazat exclusiv pe prelucrarea automatizată a datelor, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice cu privire la persoana în cauză sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă. Astfel, prin acceptarea acestei Politici de Confidențialitate , înțelegeți și sunteți de acord cu o astfel de prelucrare a datelor și de luare a deciziilor în rezolvarea cererii dvs. de credit depuse la CreditPrime.

Scorul poate fi furnizat de un Birou de Credit sau poate fi calculat direct pe baza informațiilor deținute de CreditPrime. Acest proces ne ajută să luăm decizii de creditare corecte și responsabile. Acesta oferă detalii despre principalele caracteristici luate în considerare pentru a ajunge la decizie, sursa acestor informații și relevanța lor. Aceasta poate include, de exemplu:

  • informațiile furnizate de dvs. în formularul de cerere;
  • informații despre comportamentul anterior al contului , inclusiv orice restanțe la plată; și
  • informații din registrele publice oficiale, cum ar fi informațiile din dosarele de fraudă și din registrele de insolvență.

Metodele de scorare a creditelor utilizate sunt testate în mod regulat pentru a se asigura că acestea rămân corecte, eficiente și imparțiale.

Ne puteți contacta în orice moment pentru a solicita ca orice decizie refuzată să fie reconsiderată de către personalul nostru.

În legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal care poate conduce la o decizie luată exclusiv prin mijloace automatizate în legătură cu verificarea identității dvs. și cu măsurile împotriva spălării banilor, vă rugăm să consultați detaliile de mai jos:

Pentru a confirma că documentul de identitate este autentic, trebuie să confirmăm că utilizatorul care prezintă documentul de identitate este proprietarul autorizat al acestuia. Pentru a dovedi calitatea de proprietar, putem compara o captură în direct sau înregistrări video ale utilizatorului cu fotografia sau înregistrarea video a documentului de identitate pentru a confirma similitudinea facială. Recunoașterea facială este o modalitate de recunoaștere a feței umane cu ajutorul tehnologiei. Sistemul de recunoaștere facială utilizat de CreditPrime folosește biometria pentru a cartografia trăsăturile faciale dintr-o fotografie sau înregistrare video și pentru a le compara cu un rezultat cunoscut (în acest caz, fotografia de pe actul de identitate).

Sistemul de recunoaștere facială poate cere utilizatorilor să efectueze chiar și o secvență aleatorie de acțiuni în timpul procesului de verificare, pentru a preveni chiar și cele mai sofisticate încercări de falsificare. Verificarea noastră facială oferă un plus de securitate la înregistrarea unui nou utilizator. Verificarea ar putea cere utilizatorilor să facă fotografii sau înregistrări video în mod repetat și să execute mișcări aleatorii. Aceasta / aceste fotografii / și / sau videoclipuri sunt apoi folosite pentru a verifica asemănarea cu imaginea feței extrasă din documentul de identitate al utilizatorului. Aplicația utilizată detectează anumite fraude / erori posibile, astfel încât verificările faciale să nu poată fi falsificate de către escroci folosind o fotografie furată sau un document de identitate furat. Mai multe detalii puteți afla accesând următorul link, care conține Termenii și Condițiile partenerului nostru de identificare video la distanță, Onfido GmBH, având un sistem certificat de către ETSI (European Telecommunications Standards Institute), ca fiind conform cu cerințele Regulamentului eIDAS (Regulamentul (UE) nr. 910/2014 al Parlamentului European și al Consiliului din 23 iulie 2014 privind identificarea electronică și serviciile de încredere pentru tranzacțiile electronice pe piața internă și de abrogare a Directivei 1999/93/CE) și implicit, care este utilizat de CreditPrime în relația cu clienții săi: https://developers.onfido.com/guide/etsi-terms-and-conditions.

De asemenea, CreditPrime poate decide în mod automat că prezentați un risc de fraudă de spălare de bani dacă:

  • procesarea noastră relevă faptul că comportamentul dvs. este similar cu cel specific fraudatorilor cunoscuți sau persoanelor implicate în spălarea de bani; sau
  • consideră că vă ascundeți în mod intenționat adevărata identitate.

În cazul în care identificarea dvs. nu reușește sau numele dvs. apare pe lista sancțiunilor internaționale sau pe lista Poliției Națioale/Internaționale sau nu îndepliniți criteriile CreditPrime pentru acordarea unui împrumut sau există suspiciuni de comportament fraudulos, înregistrarea dvs. va fi oprită.

Consimțământul de a procesa datele cardului bancar pentru tranzacții viitoare.

Ne străduim să asigurăm cea mai convenabilă și mai rapidă modalitate de emitere a împrumuturilor. Ca urmare, CreditPrime oferă o opțiune suplimentară pentru clienți - stocarea datelor cardului bancar pentru a precompleta formularele de plată în timpul tranzacțiilor viitoare (Scopul specific al cardului). Această opțiune este disponibilă pentru cei care și-au dat consimțământul în timpul procesului de solicitare sau ulterior în contul dumneavoastră CreditPrime.

Vom prelucra numele titularului cardului, numărul cardului și data de expirare a cardului (datele cardului bancar) pentru Scopul specific al cardului până la:

  • data de expirare; sau
  • vă retrageți consimțământul (debifați caseta de selectare din contul dumneavoastră CreditPrime); sau
  • veți face modificări (prin intermediul contului dumneavoastră CreditPrime).

Deși, va trebui să introduceți în continuare codul CVV/CCV în timpul fiecărei tranzacții din motive de securitate.

Datele cardului bancar sunt transmise prin intermediul unui strat de conectare securizat către procesatorul nostru de plăți, care este conform PCI, ceea ce garantează că informațiile dvs. sunt tratate în conformitate cu standardele de securitate din industrie.

Pentru a atinge cel mai înalt nivel de securitate, OCN Ecofinance Technologies aplică următoarele măsuri organizatorice și tehnice:

  • Mecanisme de autorizare și autentificare în conformitate cu Manualul, cu politica de securitate a informațiilor a DYNINNO GROUP și cu orice reguli interne specificate ale fiecărui membru al grupului (de exemplu, reguli privind utilizarea aplicabilă a resurselor informatice), precum și sub supravegherea managerilor;
  • criptarea conținutului, de exemplu prin utilizarea S/MIME (Secure/ Multipurpose Internet Mail Extensions) pentru e-mailurile de ieșire sau a certificatelor SSL (TLS) pentru conexiuni sigure la site-urile noastre web;
  • Comunicarea criptată pentru transferul de date între birourile DYNINNO GROUP situate în afara SEE și sistemele de back-office situate în SEE, de exemplu, folosind SSH sau IPSec pentru a se conecta la mediile de dezvoltare;
  • Se asigură pseudonimizarea, divizarea datelor mai sensibile (a nu se confunda cu categoriile speciale de date cu caracter personal) (de exemplu, informații despre carduri bancare, adresa de domiciliu, înregistrări de apeluri etc.) și dispunerea acestora în cadrul unor resurse TIC separate, precum și limitarea accesului și înregistrarea suplimentară;
  • Testele de audit, în mare parte toate TIC au astfel de teste; cu cât sunt mai multe riscuri de confidențialitate, cu atât sunt mai detaliate;
  • restricționarea accesului;
  • Sisteme de backup, toate sistemele noastre fac obiectul unui backup; regularitatea depinde de nivelul de risc de confidențialitate;
  • copiile de rezervă sunt criptate pentru a proteja datele de expunere în timpul stocării;
  • Securitatea fizică, la sediul OCN Ecofinance Technologies, unde sunt stocate datele cu caracter personal, precum și aceleași cerințe pentru subcontractanți: Personal suplimentar de securitate fizică, Sistem de intrare cu legitimație, Sistem de alarmă, Supraveghere video, Acces limitat la camerele serverului, Alarma de incendiu, Protecție împotriva întreruperilor de curent;
  • Proceduri de control intern documentate și monitorizate de personal profesionist și de furnizori de servicii externalizate recunoscuți;
  • comunicarea în timp util a încălcărilor privind protecția datelor, reducând la maximum posibilele efecte negative;
  • Firewall-uri;
  • Criterii privind parolele puternice; nu sunt permise parole cu mai puțin de 8 simboluri în cadrul sistemelor interne; datele financiare și alte date de mare valoare trebuie protejate cu parole de cel puțin 9 caractere (majuscule/minuscule+numere+simboluri speciale);
  • Teste de penetrare înainte de orice lansare de resurse TIC, precum și inventarea oricăror modificări;
  • Instruirea periodică a personalului;
  • Colectarea și monitorizarea evenimentelor de securitate

Fiți atenți la faptul că această secțiune a poliței se referă exclusiv la scopul specific al cardului. Avem în continuare obligația de a prelucra datele cardului bancar pentru prevenirea fraudelor/furturilor de identitate, precum și pentru alte scopuri legale stabilite prin lege.

Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării bazate pe consimțământul anterior retragerii acestuia.

Compania în activitatea sa, colaborează cu mai multe sisteme universale și naționale de plăți, pentru a oferi clienților o gamă mai variată de servicii de plăți online:

  • plata online prin intermediul site-ului și aplicației mobile a partenerilor;
  • deschiderea conturilor de plăți (portmoneele electronice);
  • acceptarea plăților în numerar prin intermediul celor mai mari rețele de terminale;
  • retragerea numerarului din portmoneele electronice, etc.;

În cazul selectării a unuia din serviciile menționate, prin acceptare prezentelor condiții vă dați acordul pentru utilizarea serviciilor de plăți online (deschiderea portmoneelor electronice, etc.) pe paginile web a partenerilor companiei și confirmați că ați făcut cunoștință cu condițiile de utilizare a lor, conform următoarelor linkuri, după caz (care furnizor ați selectat):

Drepturile utilizatorului / clientului

Utilizatorii/Clienții, în conformitate cu prevederile Regulamentului privind drepturile persoanei ale cărei date cu caracter personal sunt prelucrate, au următoarele drepturi:

  • dreptul de a fi informat cu privire la identitatea și datele de contact ale CreditPrime și ale responsabilului cu protecția datelor, scopurile pentru care sunt prelucrate datele, categoriile de date cu caracter personal vizate, categoriile de destinatari ai datelor, existența drepturilor prevăzute de legislația privind protecția datelor cu caracter personal și condițiile în care acestea pot fi exercitate.
  • dreptul de a solicita CreditPrime, în ceea ce privește datele cu caracter personal care vă privesc, accesul la acestea , printr-o cerere, gratuită și în scris, fie la adresa de corespondență menționată mai sus, fie prin e-mail la adresa [email protected].
  • dreptul de a solicita rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal sau restricționarea prelucrării sau dreptul de a vă opune prelucrării . În acest context, vă rugăm să rețineți că este posibil să respingem solicitările dvs. în acest sens, dacă acestea încalcă obligația de confidențialitate a altor persoane, împiedică sau îngreunează în mod nerezonabil și disproporționat executarea contractului de credit pe care l-am încheiat cu dvs. am încheiat cu dvs. dacă solicitările sunt nerezonabile sau repetitive sau ar necesita un efort disproporționat. De asemenea, este posibil să ni se ceară, în temeiul anumitor obligații legale, să ștergem imediat datele dvs. personale. Aceste obligații derivă din legile împotriva spălării banilor, din legile contabile și fiscale și din legile privind drepturile consumatorilor.
  • dreptul de a nu face obiectul unei decizii individuale automatizate, inclusiv crearea de profiluri; în acest context, în conformitate cu dispozițiile din Regulament, aveți dreptul de a depune o cerere scrisă la adresa din Chisinau, str.Puskin 26/B sau [email protected] în care să obțineți intervenția umană din partea CreditPrime în soluționarea cererii dumneavoastră de credit, de asemenea, aveți dreptul de a vă exprima punctul de vedere și de a contesta decizia primită de la CreditPrime în urma procesului decizional menționat mai sus.
  • dreptul de a adresa o plângere autorității de supraveghere privind protecția datelor cu caracter personal și dreptul de a vă adresa în instanță.
  • dreptul la portabilitatea datelor: aveți dreptul de a transmite datele dumneavoastră, pe care le-ați furnizat către Creditprime, către un alt operator, atunci când prelucrarea se bazează pe consimțământ sau pe executarea unui contract, precum și atunci când este efectuată prin mijloace automate.

Din păcate, pot exista cazuri în care transmiterea datelor Dumneavoastră către un alt operator nu este fezabilă din punct de vedere tehnic. În acest sens, vom încerca să facem tot ce ne stă în putință pentru a oferi un sprijin maxim, astfel încât un alt operator să primească datele Dumneavoastră.

Cum tratează CreditPrime cererile dumneavoastră?

Datorită naturii la distanță a serviciilor noastre, este important pentru noi să continuăm să comunicăm prin intermediul aceluiași e-mail (e-mail verificat), care a fost folosit de dvs. pentru a solicita o ofertă de preț sau pentru a aplica pentru un împrumut și alte servicii conexe. E-mailul verificat este canalul de comunicare cheie pentru noi, astfel încât să putem oferi răspunsuri rapide la întrebările și reclamațiile dvs. și, de asemenea, să nu divulgăm datele dvs. către nicio persoană rău intenționată. De asemenea, puteți trimite o solicitare prin apel vocal, dar tot trebuie să folosim e-mailul verificat pentru a vă răspunde, din cauza cerințelor legale și pentru a ne proteja pretențiile legale.

Primind cererea dvs. privind exercitarea drepturilor dvs. în temeiul prezentei politici de confidențialitate, vom procesa cererea dvs. fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în termen de o lună de la primirea cererii, cu excepția cazurilor în care nu vă putem identifica (fie nu prelucrăm datele dvs. personale, fie acestea au fost anonimizate/șterse), fie taxa solicitată nu a fost plătită. Termenul de o lună poate fi prelungit încă o lună, dacă este necesar, ținând cont de complexitatea și de numărul de solicitări. Vă vom informa cu privire la orice astfel de prelungire în termen de o lună de la primirea cererii, împreună cu motivele întârzierii.

În cazul în care solicitările dumneavoastră sunt în mod vădit nefondate sau excesive (de exemplu, repetă conținutul unor solicitări anterioare în perioada de timp de 12 luni sau furnizează informații false sau înșelătoare), CreditPrime ar putea refuza să dea curs solicitării, explicând motivele sau vi se poate percepe o taxă rezonabilă, ținând cont de costurile administrative pentru furnizarea informațiilor sau comunicării sau pentru întreprinderea acțiunii solicitate.

În cazul în care avem îndoieli rezonabile cu privire la identitatea persoanei fizice (sau a reprezentantului autorizat) care face cererea, putem solicita furnizarea de informații suplimentare necesare pentru a confirma identitatea unei astfel de persoane fizice și/sau pentru a preveni frauda de identitate.

Aveți dreptul de a primi gratuit o copie a datelor dumneavoastră. Pentru orice alte copii suplimentare, putem percepe o taxă rezonabilă bazată pe costurile administrative. Dreptul de a obține o copie nu trebuie să afecteze în mod negativ drepturile și libertățile altora.

Dacă participați la programul nostru de recomandare și transmiteți prietenilor dvs. e-mailuri/sms-uri cu codul de recomandare (terță parte), presupunem că veți respecta orice obiecții primite de la prietenii dvs. cu privire la prelucrarea e-mailurilor/numerelor de telefon în scopuri de marketing. În cazul în care continuați să ignorați obiecțiile prietenilor și nu ni le raportați, ne declinăm orice responsabilitate care ne poate fi impusă în calitate de agent de publicitate. CreditPrime nu va dezabona e-mailul/numărul de telefon al prietenilor dacă nu a fost solicitat în mod specific de către aceștia.

Acordul exprimat pentru această politică de confidențialitate.

Acordul exprimat cu privire la această Politică de Confidențialitate prin bifarea căsuței în care vi se cere în mod explicit să vă exprimați acest acord, va fi considerat aplicabil, iar documentul privind Politica de Confidențialitate va fi pe deplin aplicabil la orice cerere de credit și la viitoarele contracte de credit încheiate cu OCN ECOFINANCE TECHNOLOGIES implicit, prin bifarea acestei căsuțe. În cazul în care nu doriți acest lucru, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail în acest sens la adresa [email protected].

Legea aplicabilă și revizuirea politicii de confidențialitate

Prezenta Politică de confidențialitate este guvernată de regulamentele UE și de legislația moldovenească aplicabilă. În cazul în care una dintre clauzele prezentate mai sus este considerată ilegală, nulă sau în contradicție cu cadrul legislativ, atunci aceasta va fi revizuită separat, astfel încât să nu afecteze valabilitatea și aplicabilitatea celorlalte clauze.

CreditPrime poate revizui această Politică de Confidențialitate în orice moment, fără notificare prealabilă, prin efectuarea de modificări direct pe acest site.

Pentru orice informații cu privire la această Politică de confidențialitate ne puteți scrie la [email protected] sau la adresa de corespondență CreditPrime menționată mai sus.

Aplică acum și primești banii în cel mai scurt timp posibil

Aprobăm cererea în maxim 2 minute.

E frumos să sharuiești cu prietenii