Mesaj privind situația de pandemie provocată de coronavirus (COVID-19)
CreditPrime a întreprins o serie de măsuri pentru a ne asigura că clienții noștri, precum și angajații, sunt în siguranță și totul funcționează în modul obișnuit și stabil.
Dragi clienți!
În legătură cu creșterea numărului de cazuri de îmbolnăvire cu coronavirus (COVID-19), dorim să vă informăm că am întreprins o serie de măsuri pentru a ne asigura că clienții noștri, precum și angajații, sunt în siguranță și totul funcționează în modul obișnuit și stabil.
Am monitorizat cu atenție situația din jurul pandemiei coronavirusului pentru a lua măsurile necesare în timp, care ulterior contribuie la protecția sănătății echipei noastre și a persoanelor din jur. Și din 17 martie 2020, toți angajații companiei lucrează de la distanță (de la domiciliu).
Cu toate acestea, dorim să vă asigurăm, că compania CreditPrime și toate serviciile oferite clienților, inclusiv Serviciul Suport Clienți și secția vânzări, sunt disponibile în regim normal și vor funcționa fără probleme.
Totodată, rămân disponibile următoarele opțiuni:
Obținerea unui credit
- Transfer direct pe cardul sau contul bancar (IBAN-cod)
- Numerar (cash) în oficiile băncilor partenere prin intermediul sistemului de plăți Contact
- Numerar (cash) în oficiile Poșta Moldovei
Plata creditului (rambursare)
- Plata în numerar în reprezentanțele băncilor-partenere
- Plata online cu cardul bancar sau transfer bancar
- Plata în numerar la terminalele Paynet, Bpay, RunPay și Qiwi
- Plata online cu moneda electronică RunPayMDL și WebMoney
- Plata online prin portofelul electronic Paynet sau pe oplata.md
- Plata în numerar în oficiile Poșta Moldovei
În afară de aceasta, vă atenționăm că, din 13 martie, când a fost anunțat Codul Roșu la nivel național, CreditPrime stopează pe o perioadă nedeterminată, calculul penalităților la creditele neachitate în termen.
În același timp, îndemnăm toți cetățenii să respecte recomandările Ministerului Sănătății, Muncii și Protecției Sociale și să aibă grijă de ei și de cei dragi!
Suntem încrezuți în corectitudinea deciziei și siguri că chiar și în carantină putem să oferim suport utilizatorilor noștri, și să lucrăm și mai eficient.
În numele întregii echipe CreditPrime, vă urăm sănătate dumneavoastră și familiei dumneavoastră!
Mereu alături,echipa CreditPrime.