Top.Mail.Ru
Intrebari si raspunsuri despre creditele online - CreditPrime
0800 10 100
te sunăm noi

Întrebări și răspunsuri

În această secţiune vei regăsi răspunsul la cele mai frecvente întrebări despre serviciul nostru.

Dacă totuşi există nelămuriri suplimentare, te rugăm să ne scrii sau să ne suni la numărul gratuit de telefon 0800 10 100 (apel gratuit pentru toți operatorii de telefonie pe teritoriul Republicii Moldova).

Aplicația pentru credit

Cine poate aplica pentru un împrumut CreditPrime?
Orice cetăţean al Republicii Moldova cu vârstă peste 22 ani şi venit lunar constant poate obţine un împrumut.
Cum pot să aplic pentru împrumut?
Pentru a aplica, este suficient să apeşi butonul "Aplică" de pe pagina principală sau orice altă pagină a site-ului. Poţi de asemenea să ne suni pentru asistenţă la numărul 0800 10 100 (apel gratuit pentru toţi operatorii de telefonie de pe teritoriul Republicii Moldova Dacă eşti deja înregistrat în sistemul nostru, poţi aplica direct din contul tau CreditPrime, urmând instrucţiunile de pe pagină.
Cum să aplic prin telefon?
Procesăm doar aplicaţiile depuse pe site-ul nostru, însă consultanții noștri îți pot oferi suport prin telefon pe tot parcursul completării cererii. Pentru acesta, este suficient să ne suni la numărul gratuit 0800 10 100.
După care criterii sunt evaluate aplicațiile pentru împrumuturi?
Factorii care stau la baza luării deciziei sunt corectitudinea informaţiilor şi documentelor furnizate de client, precum şi istoricul său de rambursare la timp a împrumutului.
Cum îmi cresc șansele de aprobare a unui credit?
Pentru a spori şansele de aprobare a împrumutului CreditPrime, este nevoie ca informaţiile solicitate să fie corecte şi complete, iar dacă eşti deja clientul nostru, să rambursezi creditul până la scadenţă.
În ce caz îmi puteți refuza împrumutul?
Dacă informaţiile completate de tine în cererea de împrumut sunt eronate, solicitarea ta va fi respinsă.
Cum aplic pentru următorul împrumut?
Fiind deja client înregistrat în sistemul CreditPrime, beneficiezi de o serie de avantaje, printre care şi o procedura simplificată, în cazul în care reaplici pentru un împrumut. Poţi solicită următorul microcredit în doar 2 click-uri, direct din contul tău de pe site-ul nostru. Este suficient să te loghezi, introducând IDNP-ul tău, parola setată şi să ne trimiţi noua solicitare. Atenție! Pentru a aplica pentru un nou împrumut CreditPrime este nevoie să rambursezi creditul precedent.
Pot să aplic pentru un împrumut noaptea sau în weekend?
Da, îți suntem la dispoziție 24 ore din 24, 7 zile pe săptămână. Aplică oricând ai nevoie și vei primi banii în cel mai scurt timp posibil, in funcție de modalitatea de primire a banilor pe care o alegi.

Înregistrarea clientului

Cum mă înregistrez pe pagina creditprime.md?
Pe pagina principală va trebui să selectezi suma şi perioada dorită, şi apoi să apeşi butonul “Aplică”. Urmează apoi paşii din formularul de înregistrare. Ulterior, pentru a reintra în contul tău, nu va mai fi nevoie să parcurgi etapa înregistrării.
Care sunt documentele de care voi avea nevoie pentru a aplica?
Pentru a aplica vei avea nevoie de:
  • Buletin de identitate valabil
Voi avea nevoie de garanții sau codebitori pentru a primi împrumutul?
Nu. Pentru a aplica și a primi ulterior împrumutul este suficient să completezi aplicația online, nu este nevoie de garanții sau codebitori.
Ce fac dacă nu am primit codul de confirmare prin SMS?
Dacă nu ai primit codul de confirmare prin SMS te rugăm să parcurgi următorii pași:
  • Verifică corectitudinea numărului de telefon introdus în aplicație și corectează-l în caz de necesitate. Apoi cere din nou generarea codului.
  • Dacă numărul de telefon este corect și nu ai primit codul nici după solicitarea repetată, atunci restartează (repornește) telefonul.
  • Dacă nici după repornirea telefonului nu ai primit codul de confirmare, adresează-te către serviciul nostru de suport clienți, disponibil 24/7, la numărul de telefon 0800 10 100 (apel gratuit pentru toți operatorii de telefonie de pe teritoriul Republicii Moldova).
Ce număr de telefon trebuie să introduc pentru a mă înregistra?
Foloseşte un număr de tefon mobil activ, pe care îl utilizezi în mod constant. La acest număr te vom contacta ulterior sau îţi vom trimite notificări prin SMS.
De unde pot aplica pentru un credit ?
CreditPrime oferă împrumuturi în toate localitățile Republicii Moldova.
Cum să completez adresa la înregistrare?
Mai întâi de toate introdu codul poștal. După aceasta, în majoritatea cazurilor, câmpurile adresei vor fi completate parțial, îți va rămâne să completezi restul. În unele cazuri codul poștal nu va completa adresa automat și va trebui să completezi manual toate câmpurile.
Cum să îmi aflu codul poștal?
Ca să îți afli codul poștal, poți folosi linkul dat: http://www.posta.md/ro/postal_code.html. Este suficient să introduci adresa exactă și sistemul îți va găsi codul poștal atribuit. Vei putea accesa aceste surse și direct din aplicație, dând click pe detaliile ajutătoare ale câmpului respectiv.
De ce este nevoie să mă înregistrez pentru a primi un împrumut?
Pentru a-ți spori șansele de primire a împrumutului este nevoie să completezi aplicația cu date corecte. Asta va facilita prelucrarea datelor și aprobarea rapidă a cererii. Fiind deja înregistrat în sistemul nostru, vei putea solicita ulterior un împrumut mult mai repede și mai ușor.
Cât costă înregistrarea în sistemul CreditPrime?
Nu costă nimic! Înregistrarea în sistemul nostru este gratuită.
După înregistrare îmi va fi creat un cont personal CreditPrime?
Da. Încă de pe parcursul înregistrării, imediat după parcurgerea primului pas, vei avea acces la contul tău CreditPrime.

Primirea împrumutului

Ce sume pot să obțin?
La primul împrumut pe care îl soliciţi, suma poate fi cuprinsă între 1000 şi 4000 MDL acordată pentru o perioada de până la 30 de zile. În funcţie de datele completate, sistemul va decide în mod automat care este suma pe care ţi-o putem acorda pentru acest prim împrumut. Pe măsură ce vei apela din nou la serviciile noastre şi îţi vei respecta cu responsabilitate obligaţiile de plata, te vei bucura de condiţii preferenţiale, întrucât sumele şi termenii de rambursare vor creşte. Facem tot posibilul să îţi oferim atât cât îţi doreşti, însă recomandarea noastră este de a nu împrumuta mai mult decât ai nevoie, pentru a evita îndatorarea excesivă.
Ce reprezintă nivelurile Începător, Expert, Partener și VIP?
Produsul nostru este segmentat pe 4 niveluri, care devin accesibile clienţilor, pe etape. Ele fac parte din programul de loialitate şi constau în avantaje crescute, pe măsură ce clientul dă dovadă de responsabilitate şi consistenţă în alegere. Asta înseamnă că, onorandu-ţi responsabil obligaţiile de plată şi apelând în mod repetat la noi, poţi obţine condiţii din ce în ce mai bune. La prima accesare a serviciului vei deveni automat Începător. Rambursând primul împrumut, vei deveni Expert. Rambursându-le pe următoarele 4, devii Partener. Ultimul nivel, VIP (de la 10 împrumuturi rambursate în termen) oferă posibilitatea acordării de credite rapide în mod personalizat.
Care sunt modalitățile de primire a banilor?
Îți punem la dispoziție câteva modalități simple și rapide prin care poți primi banii împrumutați:
  • Transfer bancar în contul tău curent sau pe card (cardul îl vei putea folosi la achitarea cumpărăturilor sau retrage numerar de la bancomat);
  • Numerar în filialele Poșta Moldovei, Moldova-Agroindbank si Victoriabank.
În cât timp de la aprobare pot să primesc banii?
Durata eliberării banilor diferă în funcție de modalitatea de primire aleasă:
  • Transferul bancar direct în contul tău poate dura de la 10 minute până 24 ore, în funcție de programul de recepționare plăți al băncii tale;
  • Eliberare numerar în filialele Poșta Moldovei, Moldova-Agroindbank si Victoriabank - de la 10 minute până la 3 ore de la aprobare, dar în limitele programului de lucru a fiecărei filiale în parte.
Cât timp durează aprobarea împrumutului?
Din momentul expedierii cererii, decizia privind împrumutul va fi luată în cel mai scurt timp posibil. În general, răspunsul va fi primit în doar câteva minute, excepţie făcând zilele de weekend când procesul poate dura puţin mai mult.
Cum aflu dacă împrumutul a fost aprobat?
Atunci când cererea de împrumut a fost aprobată, vei fi informat printr-un SMS ce va conţine suma, perioada şi codul de confirmare. De asemenea, vei putea verifica statusul cererii direct din contul tău personal CreditPrime.
Ce să fac dacă cererea a fost aprobată dar banii nu au fost transferaţi?
Durata de transferare a banilor diferă în funcție de modalitatea de primire aleasă:
  • Transferul bancar direct în contul tău poate dura de la 10 minute până 24 ore, în funcție de programul de recepționare plăți al băncii tale;
  • Eliberare numerar în filialele Poșta Moldovei, Moldova-Agroindbank si Victoriabank - de la 10 minute până la 3 ore de la aprobare, dar în limitele programului de lucru a fiecărei sucursale în parte.
Dacă nu ai primit banii în termenii indicați mai sus, contactează serviciul nostru Suport la numărul 0800 10 100 (apel gratuit pentru toți operatorii de telefonie, pe teritoriul Republicii Moldova).
Pot avea mai multe împrumuturi CreditPrime în același timp?
Nu. Poți avea un singur împrumut activ CreditPrime. Pentru a primi un nou împrumut este nevoie să îl rambursezi pe cel anterior, accesând contul tău personal pe site-ul CreditPrime.md.
În ce monedă pot lua împrumutul CreditPrime?
CreditPrime oferă împrumuturi doar în lei - MDL.
Care este programul de lucru pentru serviciul CreditPrime?
Serviciul online CreditPrime îți stă la dispoziție 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămînă.

Rambursarea sau prelungirea împrumutului

Cum pot beneficia de facilitatea CashBack?
Rambursează împrumutul în termen și vei primi Cashback - puncte bonus de până la 5% din valoarea împrumutului. Cashback-ul se acordă automat, în momentul rambursării împrumutului. Informații despre punctele bonus acumulate regăsești în contul tău personal, de pe pagina CrediPrime.md. Poți folosi oricând punctele bonus acumulate, transferându-le în contul tău bancar.
Când trebuie să rambursez creditul?
Termenul de rambursare al creditului este afişat în contul tău de pe site-ul CrediPrime.md. El este de asemenea indicat în contractul de credit care îţi va fi trimis pe e-mail. Atenție! Data rambursării este considerată data recepționării plății în contul Creditorului. Unele mijloace de plată, cum este transferul bancar, durează până la 2 zile lucrătoare, de aceea te rugăm să te asiguri că alegi mijlocul potrivit pentru ziua plății, astfel încât banii să ajungă la destinație în termen și să eviți întârzierile de plată.
Cum pot să rambursez creditul?
Ai mai multe opțiuni la dispoziție:
  • Plata online cu cardul bancar direct din contul tău personal CreditPrime;
  • Transfer bancar din contul tău, efectuat în agenția băncii sau prin Internet Banking, indicând în momentul efectuării plății IDNP-ul și numărul contractului de credit;
  • Plăți în numerar în terminalele Qiwi;
  • Plăți în numerar în oficiile SA Poșta Moldovei;
  • Depunere numerar în contul nostru în orice agenție a băncilor comerciale indicate de CreditPrime, pe baza Tichetului de Plată primit pe e-mail odată cu confirmarea de acordare a împrumutului. Află mai multe detalii accesând Modalitățile de rambursare.
Atenție! Data rambursării este considerată data recepționării plății în contul Creditorului. Unele mijloace de plată, cum este transferul bancar, durează până la 24 de ore, de aceea te rugăm să te asiguri că alegi mijlocul potrivit pentru ziua plăți ca banii să ajungă la destinație în termen și să eviți întârzierile de plată.
Ce înseamnă prelungire?
Suntem înțelegători cu clienții noștri și, în caz de dificultate financiară le oferim posibilitatea de a prelungi împrumutul. Prelungirea este un serviciu de care poți beneficia în cazul în care nu ai posibilitatea să rambursezi împrumutul la termen. Termenul pentru care poți solicita prelungire este de 7, 10, 14 sau 21 zile calendaristice. Dacă ai nevoie de o prelungire suplimentară, poți activa prelungirea de mai multe ori, însă nu mai mult de 10 ori în total pentru un împrumut.
Cum solicit o prelungire?
Pentru a facilita procesul de rambursare, am dezvoltat pentru tine un serviciu simplu și rapid, prin care poţi prelungi perioada creditului. Astfel, poţi extinde termenul creditului cu 7, 10, 14 sau 21 de zile, plătind un comision indicat în contractul tău de credit.
Pentru ce perioadă pot solicita prelungirea?
Termenul pentru care poți solicita prelungire este de 7, 10, 14 sau 21 zile calendaristice. Dacă ai nevoie de o prelungire suplimentară, poți activa prelungirea de mai multe ori, însă nu mai mult de 10 ori în total pentru un împrumut.
Am platit, dar banii nu au ajuns la destinație
Dacă banii transferați de tine nu au ajuns la destinație, contactează serviciul nostru Suport la numărul 0800 10 100 (apel gratuit pentru toți operatorii de telefonie, pe teritoriul Republicii Moldova).
Unde găsesc detaliile pentru efectuarea plății către CreditPrime?
Toate detaliile necesare pentru efectuarea plății către CreditPrime le găsești în scrisoarea de acceptare pe care ai primit-o odată cu confirmarea de acordare a împrumutului sau în contul tău personal pe creditprime.md.

Profilul meu pe CreditPrime

De ce am nevoie de cont personal?
Din contul tău personal poți afla statusul ultimei solicitări de împrumut, situația împrumutului curent, istoricul tuturor împrumuturilor tale anterioare și informații despre punctele bonus pe care le-ai acumulat. Tot de aici poți aplica pentru un nou împrumut, mult mai rapid și fără a completa din nou toată cererea. De asemenea, tot din contul personal poți rambursa creditul sau solicita o prelungire.
Cum pot să intru în contul meu?
Pentru a intra în contul tău, este suficient să te loghezi folosind următoarele informații :
  • IDNP-ul tău;
  • Parola setată la înregistrare.
Atenție! Contul tău personal este activ imediat după parcurgerea primului pas al înregistrării.
Ce fac dacă mi-am uitat parola de acces la contul personal?
Folosește opțiunea de resetare parolă accesând butonul “Ai uitat parola?”, din pagina de logare în cont. O parolă temporară îți va fi expediată prin SMS pe numărul de telefon mobil completat la înregistrare. Intră în cont folosind parola temporară. Nu uita să schimbi parola din interiorul contului, accesând opțiunea “Schimb parolă”.

Alte întrebări

Ce este CreditPrime?
CreditPrime este un serviciu care oferă împrumuturi exclusiv online, la distanță, fără a fi nevoie de prezenţa fizică.
Ce înseamnă microcreditare online?
Microcreditarea online este o modalitate simplă și rapidă de a împrumuta sume relativ mici, pe perioade scurte, fără prezență fizică, documente în original, gaj sau alte tipuri de garanții.
Ce înseamnă creditare responsabilă?
Îţi punem la dispoziţie multiple canale de feedback prin care ne poți contacta în orice moment din zi sau noapte, cel mai accesibil dintre ele fiind Serviciul Suport Clienți, unde o echipă specializată îți stă la dispoziție 24/24, 7 zile din 7. Numărul de telefon este 0800 10 100 (apel gratuit pentru toți operatorii de telefonie, pe teritoriul Republicii Moldova).
Mai multe detalii sunt disponibile în secțiunea Creditare responsabilă.
Cum pot contacta un consultant CreditPrime?
Serviciul Suport Clienți CreditPrime îți stă la dispoziție 24/24, 7 zile din 7 la numărul de telefon 0800 10 100 (apel gratuit pentru toți operatorii de telefonie, pe teritoriul Republicii Moldova).
Ce să fac dacă nu primesc mesajele CreditPrime pe e-mail?
Mai întâi de toate verifică informația din profilul tău personal. Dacă adresa de e-mail este indicată corect, atunci verifică sectiunea SPAM a mail-ului tău. Dacă nu primești mesajele noastre, contactează-ne la numărul 0800 10 100 în orice moment al zilei (apel gratuit pentru toți operatorii de telefonie, pe teritoriul Republicii Moldova).
Cât de sigur este serviciul de creditare online?
Oferim împrumuturi la distanţă, exclusiv online, pentru confortul clienţilor noştri, însă întreprindem toate măsurile pentru a securiza interacţiunea nostra cu acesta. Datele completate în cererea ta sunt transmise printr-un sistem securizat. Interacțiunea cu specialiștii noștri are loc numai la distanță, nu trebuie să primiți acasă curieri sau alți reprezentanți ai companiei. La efectuarea plății cu cardul bancar operațiunea este procesată pe o pagină securizată a sistemului de plăți, care deține certificat internațional.
Cum să creezi o adresa de e-mail?
Poți crea o adresă de e-mail foarte simplu și absolut gratuit.
Îți sugerăm cele mai populare platforme Este suficient să accesezi unul din linkurile de mai sus și să urmezi instrucțiunile paginii.
În doar câteva clipe vei avea propria adresă de e-mail.
Pentru asistență ne poți contacta la numărul 0800 10 100 în orice moment al zilei.
Cum să fac rost de extrasul de cont?
Poți solicita extrasul de cont de la banca emitentă a cardului. În mod obișnuit băncile expediază extrasele lunare pe adresele de e-mail ale deținătorilor de conturi. Poți genera extrasul de contul și folosind serviciul de Internet Banking. Extrasul de cont îl poți solicita și în sucursalele băncii/lor unde deții conturi.
Cum pot afla codul IBAN?
Poți găsi codul IBAN pe extrasul de cont, în profilul de Internet Banking sau contactând banca la care deții contul.
Care sunt termenii și condițiile CreditPrime?
Folosirea site-ului CreditPrime.md, inclusiv navigarea pe site, parcurgerea procesului de înregistrare cât și folosirea serviciilor CreditPrime implică acceptarea Termenilor și Condițiilor. Pentru mai multe detalii accesează Termeni și Conditii din meniul principal.
Cum semnez contractul?
Pentru confortul clienților noștri, oferim posibilitatea de a semna contractul la distanță, electronic, prin intermediul codului unic de confirmare expediat prin SMS la etapa înregistrării. Acceptarea Termenilor și Condițiilor și introducerea acestui cod semnifică acordul tău de a intra în relații comerciale cu compania noastră, prin respectarea tuturor condițiilor prezentate, şi deopotrivă şi contractul dintre tine si CreditPrime.
Pot primi un împrumut CreditPrime dacă am credite active la alte instituții?
Da. Poți aplica pentru un împrumut CreditPrime chiar dacă ai împrumuturi active la alte instituții de creditare. Dacă ai deja un împrumut activ CreditPrime, este nevoie că mai întâi să îl rambursezi și apoi să aplici pentru unul nou.
Ce se întâmplă dacă nu achit la timp împrumutul?
Suntem înțelegători cu clienții noștri și le oferim posibilitatea de prelungire, în cazul în care aceştia se confruntă cu dificultăți în achitarea creditului. Dacă totuși nu reușești să soliciți o prelungire sau depăşeşti termenul scadent, istoricul tău de creditare din Biroul de Credit va deveni negativ, ceea ce va diminua semnificativ șansele tale de a obține credite pe viitor. De asemenea, riști să pierzi avantajele (condițiile preferențiale) și punctele bonus (cashback) pe care le oferim clienților noștri care rambursează la termen.
Ne rezervăm dreptul să întreprindem toate măsurile legale pentru a recupera integral suma datoriei.
De ce să alegi serviciile CreditPrime?
  • Aplici ușor, 100% online. Transferul banilor se face în aceeași zi.
  • Suntem rapizi, foarte rapizi. Aplică și convinge-te!
  • Te rasplătim în bani pentru rambursare anticipată! Suntem singurii care oferă Cashback la rambursarea anticipată a împrumutului.
  • Nu percepem comisioane sau alte costuri ascunse. Suntem creditori direcți, 100% transparenți!
  • Îți oferim libertate de acțiune și control total. Tu alegi perioada și suma împrumutului.
  • La rambursarea anticipată vei plăti doar dobânda acumulată până la data rambursării.
  • Suntem un creditor de încredere. 8 din 10 clienți apelează repetat la serviciile noastre.

Formular de contact

Adresează-ne întrebarea ta și în scurt timp îți vom răspunde pe e-mail.

Ai întrebări? Scrie-ne sau sună-ne la: 0800 10 100