Dacă nu reușești să rambursezi creditul în termen, noi îți venim în ajutor oferindu-ți serviciul de prelungire.
Pentru a facilita procesul de rambursare, am dezvoltat pentru tine un serviciu simplu și rapid, prin care poţi prelungi perioada creditului. Astfel, poţi extinde termenul creditului cu 7, 10, 14 sau 21 de zile, plătind un comision indicat în contractul tău de credit.
De ce ai nevoie de prelungire dacă nu reușești să achiți la timp împrumutul?
Cu 5 zile înainte de termenul de plată, vei primi pe mail o reamintire despre data scadentă a împrumutului, precum şi factura aferentă. Dacă nu reuşeşti să achiţi împrumutul la data stabilită iniţial şi decizi să prelungeşti termenul, poţi intra în Contul tău şi alege opţiunea “Prelungire”. Comisionul unic de prelungire a termenului îl poţi plăti utilizând sumele disponibile în contul tău CreditPrime. Poţi alimenta contul CreditPrime prin orice modalitate care îţi este la îndemână.
Atenție! Asigură-te că ai alimentat contul CreditPrime din timp, dacă intenționezi să plătești comisionul de prelungire din sumele disponibile în acest cont.
Datele pentru efectuarea transferului le găsești aici. Poți solicita prelungirea până cel târziu la data scadentă. Prelungirea este activată la momentul intrării în cont a comisionului.
Aprobăm cererea în decurs de 2 minute.
Mulțumesc. Am primit o solicitare și ne vom întoarce cât mai curând posibil.
De aici aplici mai ușor pentru un nou împrumut, prelungești sau rambursezi împrumutul curent.
Verifică corectitudinea numărului tău de telefon mobil:
022 010 030
Vă rugăm să folosiți doar litere latine!
Te rugăm să confirmi că renunți la prelungirea termenului împrumutului tău.
Cererea de prelungire a termenului împrumutului a fost anulată!
Vom reveni cu un răspuns către dumneavoastră în 2 zile lucrătoare.
Operația a eșuat
Procesarea datelor...